دانلود آهنگ ترکی

Damla-Tilsim 2019

Thursday, 6 June 2019، 02:15 PM


دانلود آهنگ Tilsim از Damla

Damla Tilsim Mahnı Sözleri

تکست و ترجمه آهنگ تیلسیم از داملا
 

Neylədimsə olmur ki, hafizəmdə donmur ki
unudum mən səni, sənə aid hər şeyi
Qəlbə beynim höküm etmir istəsəmdə bitmir
Bu əsarət zülüm edir, məni hər gün qətil etdi

Ən dərində öldüm qaldım, əllərində çox yandım
Bitsin artıq bu son qərarım bir tərəfdə gizli həyatım
Bir tərəfdə gerçəklər, bəs mən harda dayanım

Yaz bitsə bu üsyanım zəncirlidi qollarım
Qutar məni allahım çatsın sənə fəryadım
Silinsiz izləri ömrümdən keçmişin

Bitsə bu üsyanım zəncirlidi qollarım
Qutar məni allahım çatsın sənə fəryadım
Qırılsın içimdəki bu tilsim
Sən mənim ölümcüllü vərdişim

Ən dərində öldüm qaldım, əllərində çox yandım
Bitsin artıq bu son qərarım bir tərəfdə gizli həyatım
Bir tərəfdə gerçəklər bəs mən harda dayanım

Yaz bitsin bu üsyanım zəncirlidi qollarım
Qutar məni allahım çatsın sənə fəryadım
Silinsiz izləri ömrümdən keçmişin

Bitsə bu üsyanım zəncirlidi qollarım
Qutar məni allahım çatsın sənə fəryadım
Qırılsın içimdəki bu tilsim
Sən mənim ölümcüllü vərdişim

نظرات  (۱)

  • دانیال
  • خیلی هم عالی مرسی از سایت خوبتون
    پاسخ:
    خواهش میکنم نظر لطفتونه