دانلود آهنگ ترکی

Ülviyye Namazova-Xeberdarlıq Edirem 2019

Saturday, 3 August 2019، 01:21 PM


دانلود آهنگ Xeberdarlıq Edirem از Ülviyye Namazova

Ülviyye Namazova-Xeberdarlıq Edirem Mahnı Sözleri


متن آهنگ خبردارلیق ادیرم از اولویه نمازوا
 

Baxma bircə nəfərə
Qısqanıram biləsən
Gedək başqa şəhərə
Dəli kimi məni sevəsən

Gözlərin olsun tox
Dünyada məndən yox
Xəbərdarlıq edirəm
Mən qısqancam çox

Sevgi də olmaz yalan
Səni sevirəm denən hər an
Səni başqa biriylə görsəm ooooy
Vay vay , aman aman

Hamı həsrət çəksin bizə
Göz dəyməsin sevgimizə
Olmasın heç, dərdim qəmim
Sən mənim ol, mən də sənin

Bizim eşqimiz röyadır
Dünya 5 günlük dünyadır
Elə sevək, elə sevilək
Sevib yaşamaq dəryadır

Ömrümdə mən heç sevmədim
Sevgi nədir, heç bilmədim
İndi səni dəli kimi sevdim
Bir qəlbim var, sənə verdim